معرفی گروباکس

سامانه تجدید پذیر و ارگانیک با عملکرد مشابه واترباکس محصول جدید و ارزان گرواسیس

برای کاشت درخت و سبزیجات یا گیاهان بوته ای

در اراضی خشک ، بیابانی و کوهستانی بدون استفاده از انرژی و آبیاری

 

برای مشاهده ویدئو لطفا ( اینجا ) را کلیک فرمائید

با استفاده از گروباکس شما میتوانید در مرکز آن یک نهال بکارید. همچنین گروباکس دارای چهار فنجان ( CUP ) کاغذی است که شما همزمان با کاشت نهال در مرکز گروباکس قادر خواهید بود در هر یک از این فنجانها هم یک بذر یا نشاء کوچک سبزیجات مانند گوجه ، بادمجان ، کدو و... یا بذر و نشاء گیاهان مرتعی یا گلهای زینتی یا وحشی را بکارید، ریشه این بذر ها یا نشاء ها بصورت هیدروپونیک در آب داخل مخزن گروباکس توسعه خواهد یافت. پس از حدود 6 ماه این ریشه ها از کف گروباکس بداخل خاک نفوذ کرده و سبب استقرار آن 4 گیاه در خاک خواهند شد.

گروباکس در قسمت درپوش خود دارای یک سیفون است که ازآن محل آب باران را بداخل مخزن خود جمع آوری کرده و همچنین میتواند برای ریختن آب در مخزن مورد استفاده قرار گیرد. البته به پر کردن مجدد با آب در مواردی نیاز است که ما به کاشت سبزیجات همزمان با کاشت نهال در مرکز آن مبادرت نموده باشیم.

شما میتوانید از گروباکس برای دستیابی به 3 هدف استفاده کنید:

1 -  احداث باغ ( تاکستان ، درختان زیتون و.... ) با کاشت یک نهال در مرکز گروباکس

2 - کاشت یک نهال در مرکز گروباکس و 4 عدد بذر یا نشاء سبزیجات در 4 فنجان تعبیه شده در درپوش آن . سبزیجات تولیدی با این روش در بازار قابل عرضه بوده که برای شما درآمد خواهند داشت و یا میتوانید از آنها برای مصرف در خانه استفاده نمائید. در پایان سال اول بخشی از هزینه های صرف شده در این فرآیند قطعا بازیافت شده و پس از آن با به مرحله تولید رسیدن درختان و گیاهان کاشته شده از طریق عرضه میوه یا گیاهان داروئی یا روغن یا چوب شما از سرماه گذاریتان نتیجه مطلوب بدست خواهید آورد.

3 - کاشت یک درخت و 4 گیاه بوته ای با هر گروباکس برای دستیابی به اهدافی چون تجدید حیات اکوسیستم و اجرای طرح های بیابان زدائی . این روش برای شما فرصتی فراهم می آورد تا با هر گروباکس ضمن کاشت یک نهال، هم زمان 4 بوته مرتعی یا گل وحشی را نیز برای استقرار میکرواکوسیستم هائی با گیاهان پیشگام برای تجدید حیات جنگل یا بیابان زدائی ایجاد نمایید.

فقط با بکارگرفتن 100 گروباکس هر خریدار قادر خواهد بود با کاشت 500 گیاه پیشگام ( 100 نهال درخت و 400 گیاه بوته ای ) در هر هکتار ، بدون انجام آبیاری هزینه قابل توجهی را در مقایسه با روشهای مرسوم درختکاری در مناطق بیابانی صرفه جوئی نموده و همزمان راندمانهای بالاتری را از نظر درصد زنده ماندن نهال ها تجربه نماید.

 

 

با پیله گیاهی گروباکس

نهالتان را بکارید و بقیه کارها را به طبیعت واگذار کنید

 

" کاشت درخت تنها راه نجات "

بشر در طول دوهزار سال گذشته دو بیلیون هکتار بیابان تولید کرده است ( منبع : World Resource Institute ) در حال حاضر این منطقه که متاسفانه کشور عزیز ما ایران در قلب آن قرار دارد در بحران خشکسالی پیش رونده قرار داشته و فاقد منابع اب کافی است . پیشنهاد ما تبدیل این منطقه به زمین حاصلخیز است ، با استفاده از تکنولوژی گرواسیس ( کاشت درخت بدون استفاده از انرژی و آبیاری ).

 

تکنولوژی گرواسیس یک راه حل ارزان برای کاشت درخت در زمینهای پست و فرسوده است ، این روش تنها راه حل درختکاری بدون استفاده از انرژی و ابیاری است . این سیستم تاثیرات اقتصادی ، زیست محیطی و اجتماعی بزرگی را برای کشورهای در حال توسعه یا توسعه یافته نوید می دهد .

در طول دهه گذشته ( از سال 2003 ) شرکت گرواسیس به توسعه تکنولوژی و پیشبرد پروژه ها در بیش از 20 کشور بیابانی دنیا پرداخته است ( آرژانتین ، بحرین ، شیلی ، چین ، دبی ، اکوادور ، اتیوپی ، فرانسه ، هند ، اردن  ، کنیا ، لیبی ، عراق ، کویت ، مکزیک ، عمان ، قطر ، عربستان سعودی ، اسپانیا ، آمریکای شمالی .....) ازمایشات انجام شده با کاشت بیش از 300000 اصله از انواع درختان و درختچه های مثمر و غیر مثمر در مناطق بیابانی و کوهستانی این کشورها با درصد بقای 90 درصد ، قابلیت این تکنولوژی را برای همگان به اثبات رسانده است .

Template Design:Dima Group