روش کاشت خود را تغییر دهید!


تا همین اواخر، شما فقط می توانستید نهال های جوان را باتکنولوژی نوآورانه گرواسیس بکارید. اما اگر به شما بگوئیم که با طراحی جدید ما پیشرفت های بزرگی برای کاشت درختان حاصل شده است چه فکر میکنید ؟ بله، اکنون می توانید درختان بزرگ یا بالغ را در ترکیب با گیاهان مادری، درختچه های بومی، گیاهان یا سبزیجات بکارید!

در ایام اخیر ما پیشرفتهای زیادی در طراحی گروباکس انجام دادیم. این به این معنی است که به غیر از کاشت نهال های جوان همراه با درختچه ها یا گیاهان یا سبزیجات، اکنون می توانید درختان بزرگ یا بالغ را نیزهم زمان با سایر گیاهان بکارید. این قابلیت امکانات فراوانی برای معماران، باغداران و مدیران فضای سبز شهرداریها یا سازمانهای جنگلداری فراهم می کند تا در صرف هزینه برای زیرساخت های آبیاری گران قیمت و بکاربردن آب و انرژی صرفه جویی کنند.


گیاهان مناسب را در هر مکان و هر وقت بکارید


شهرداری ها مقدار زیادی پول را در زیرساخت های آبیاری گرانبها سرمایه گذاری می کنند، همینطور هزینه های بالای نگهداری و برق مصرفی پمپ ها بر بودجه های آنها سنگینی میکند. آنها همچنین آب تازه کمیاب را که می تواند برای استفاده های مهمتر در مناطق خشک و کم آب ذخیره شود بدون هرگونه دوراندیشی بکار میگیرند.

تاکنون در مناطق خشک روش کاشت درختان بزرگ بدون انجام آبیاری وجود نداشت. با استفاده از فناوری نوآورانه گرواسیس و بکارگیری گروباکس، می توانید هر گونه درخت با هر اندازه و هر سنی را بدون استفاده از آبیاری براحتی و بدون نگرانی بکارید و در عین حال میزان بقا و درصد زنده مانی درختان خود را نسبت به گذشته به سطوح غیر قابل تصوری افزایش دهید.

گروباکس مصرف آب را تا بیش از 90٪ کاهش می دهد. آب موجود در گروباکس خاک را در اطراف درخت و در منطقه ریشه خنک می کند و مانع از رشد علف های هرز رقیب می شود، در حالی که شما می توانید کاشت درخت بالغ را با بوته ها، سبزیجات و گیاهان بومی ترکیب کنید.

به طور کلی، یکبار پر کردن گروباکس با آب برای کاشت کافی است. در اغلب اوقات، گروباکس قادر به جمع آوری آب باران است. در شرایط خاص - به عنوان مثال در گرمای زیاد، خشکسالی شدید، خاک بسیار شنی که دارای ظرفیت پایین نگهداری آب است - ممکن است به اضافه کردن آب اضافی به صورت محدود نیاز باشد. در این صورت می توانید این کار را بسیار آسان انجام دهید: فقط سیفون را بالا ببرید و جعبه را دوباره پر کنید. قطر بزرگ دهانه ای که سیفون در ان تعبیه شده اجازه می دهد تا جعبه را فقط طی چند
ثانیه پر کنید.


همه انواع درختان را بکارید


در تصویر زیر می توانید ببینید که چگونه می توانید از گروباکس برای کاشت درختان با قطر تنه از 10 سانتی متر (4 اینچ) تا 100 سانتی متر (40 اینچ) استفاده کنید.

اکنون می توانیم به ایجاد شهرهای سبز کمک کنیم و محیطی خنک تر و پاکیزه تر برای ساکنانشان بوجود بیاوریم ، در حالی که از صرف هزینه های بالای آبیاری پرهیز می کنیم.


گروباکس به شما این امکان را میدهد تا از سه مزیت عمده این محصول جدید شرکت گرواسیس برخوردار شوید:

 

90 درصد صرفه جوئی در مصرف آب

 

90 درصد زنده مانی و بقاء نهال های کاشته شده

 

کاهش چشمگیر هزینه ها

 

توزیع جهانی گروباکس بزودی ( مهرماه 96 ) آغاز خواهد شد.

برای پیش خرید یا خرید این محصول از هم اکنون با ما تماس حاصل فرمائید.







" کاشت درخت تنها راه نجات "

بشر در طول دوهزار سال گذشته دو بیلیون هکتار بیابان تولید کرده است ( منبع : World Resource Institute ) در حال حاضر این منطقه که متاسفانه کشور عزیز ما ایران در قلب آن قرار دارد در بحران خشکسالی پیش رونده قرار داشته و فاقد منابع اب کافی است . پیشنهاد ما تبدیل این منطقه به زمین حاصلخیز است ، با استفاده از تکنولوژی گرواسیس ( کاشت درخت بدون استفاده از انرژی و آبیاری ).

 

تکنولوژی گرواسیس یک راه حل ارزان برای کاشت درخت در زمینهای پست و فرسوده است ، این روش تنها راه حل درختکاری بدون استفاده از انرژی و ابیاری است . این سیستم تاثیرات اقتصادی ، زیست محیطی و اجتماعی بزرگی را برای کشورهای در حال توسعه یا توسعه یافته نوید می دهد .

در طول دهه گذشته ( از سال 2003 ) شرکت گرواسیس به توسعه تکنولوژی و پیشبرد پروژه ها در بیش از 20 کشور بیابانی دنیا پرداخته است ( آرژانتین ، بحرین ، شیلی ، چین ، دبی ، اکوادور ، اتیوپی ، فرانسه ، هند ، اردن  ، کنیا ، لیبی ، عراق ، کویت ، مکزیک ، عمان ، قطر ، عربستان سعودی ، اسپانیا ، آمریکای شمالی .....) ازمایشات انجام شده با کاشت بیش از 300000 اصله از انواع درختان و درختچه های مثمر و غیر مثمر در مناطق بیابانی و کوهستانی این کشورها با درصد بقای 90 درصد ، قابلیت این تکنولوژی را برای همگان به اثبات رسانده است .

Template Design:Dima Group